Fredag

gårkvällen spenderades me karin & sara hittade många väldigt fulla studenter men de blev mkt skratt & många kramar myssit e re=)
ida blev de att sova länge så skönt sen promenixade ja & oliva ner till varamon en sväng där vi hittade min idrottslärare runt springades haha.. olivia & ja övade även lite på våran volleyboll teknik behövs nog lite mera övning måste jag nog erkänna... ida fick ja mina efterlängtade pannkakor med glass=) mummsitt e re snart ska ja hoppa in i duschen inna ja nog ska ner och titta runt lite på starten till vätternrundan me matilda får se om ja orkar ställa mig och jobba en sväng oxå kanske får nog av de imorn annars då hela dan ska tillbringas i ett tält och skriva ut diplom till dom som duktigt har tatt sig runt vättern på en cykel.

Fick reda på att mina 2 veckor i småland kommer att bli av iallafall tack mamma=)nu måste jag bara spara ihop lite pengar så ja kommer dit oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback