Tisdag!

igår va karin & ja duktia och sprang en runda på morronen hejja hejja!! på kvällen fick jag massa söta personer på besök me filmer.. skräck filmer?? dom va mera roliga än läskiga men ändå helt okej... efter tredje filmen blev de en kvällspromenix istället för å lämna matilda & äta körsbär som börjar bli en ltien vana förr oss men d ee ju gott så varför inte?? problemet kommer snart bara vara att vi inte kommer nå längre:/ karin , jag & frida hamande hemma hos mig igen och kollade en massa gammla skolkataloger riktigt roligt faktiskt å se hur alla har förändrats!.. blev yttligare en sen natt men mkt rolig. imorse vakna ja och gick bort till mamam eftersom vi denna vecka e särbos!! hihi så åkte vi en tur & handlade å lite innan jag lagade mat.. sen kom karin å vi gick en promenix å nu kom ja nyss hem från mamma igen.. ska nog se på nån film innan ja ska sova tidigt ida.. men imorn verkar de som dom flesta kommer lämna motala i nåra dagar=/ lite tråkigt men finns väll alltid nått å göra ja hoppas på sol så man kan få lite färg men får väll se hur de går... ida blir fredrik systembolagsmyndig oxå GRATTIS GRATTIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback