en eller två??

idag blev de att ställa klockan tidigt usch ja hatart när de e sommarlov å inte blev de roligare av att de regnade ute heller:( men mamma va snäll och hade fixat mysfrukost åt mej innan ja trampade iväg till körlektionen som gick riktigt bra:) när ja kom hem efter en tur på stan o me lite mera medecin i väskan väntade jordgubbar.. mumsitt.  en snyggning till tidningsbud fick jag på besök oxå  innan de blev att ta sig ner till hamnen å träffa massa gammla trampolinkompisar & mina trampolinhoppare.. fy va jag saknar dom å de första som händer e att trampolinbossen kommer fram och ger mej en bamsekram o säger Julia fy fan va vi saknar dej snälla kom tillbaka!!! men de va kul att träffa alla igen får se om ja hinner ner en sväng till dom imorn oxå å se hur dom överlever i tält haha. Fick lite folk me mej hem oxå myssit vare me chips & tv å dåligt vare av mej att inte ta mig till gymet istället blev de massa chips & godis.. fy fy fy men aja de e ju sommarlov..

ja eller nej??
diagnos personlighetsklyvning??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback