where are you?

igår sov ja läänge så skönt:) sen kom mamma hem & väckte mej halv 3.. sen kom vicis & vi gick på promenix ut i snöstormen kallt vare men skojsigt som alltid:) på hem vägen blev de en sväng förbi affären & med godis & nötter gick vi hem och tittade på film.. myssit myssit..


ida e de skola igen då... känns inte så värst pepp men får ju träffa mina favoriter så då e de klart man går dit:) å skönt att vi får skjuts till skolan ida oxå slippa sätta sig på cykeln & trampa iväg i snön till skolan halt & kallt skulle bara sluta på ett sätt att man ramlar i snön och bli blöt vilket inte skulle va nått vidare:P
haha therese tycker ja ska bli lite mer välorganiserad så ja får väll satsa på de:P

i lördas pratade ja me lollo oxå de va väldigt längesen man träffade den tjejen saknar henne sjukt mycket  ska bli skoj å träffa dej sanrt igen me myssiga filmkvälar hos dej å laga mat som alltid går så bra för oss eller va säger du haha:) de e tur du laddar upp me plåster när vi kommer:)

Varför ska vissa bli helt annorlunda för?
bara bli en helt annan person?
Jag förstår inte va som händer med dej
& jag saknar den gamma du!!
som alltid fanns där.. alltid skrattade... alltid med nått roligt på g..
Vart har du tagit vägen??
Kommer det nånsin bli som förut?
& kommer du nånsin bli den person ja känner igen eller ska du förbli den där du är nu som jag inte alls känner igen?

Kommentarer
Postat av: eluään

vem har blivit annorlunda jullan?

2007-01-22 @ 14:41:05
Postat av: Matilda

är det jag?

2007-01-22 @ 17:53:43
Postat av: vic

weii, det var mysig filmkväll vi hade ;) såklart

2007-01-23 @ 20:49:38
Postat av: Maximilianalbertine

Lots of great info, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback