toffeé

i morse snöade massa massa när ja tog bussen till skolan.. men de va ju inte helt fel me sovmorron.. bara att man vaknar av att man får sms haha.. men ha får skylla mej själv när ja inte gör som therese säger å sätter mobilen på ljudlöst... vi valde iv-val ida me.. å ja ska läsa engelska B & idrott B men ja fattar inte va som hänt jag engelska B:O haha men ska försöka iallafall får se hur de går:)
sen ringde jag och bokade om klippningen imorn  ska bli härlit e sååå trött på mitt hår nu kan behövas lite piff.. men läskigt hihi får se om ja vågar klippa så ja vill ha.. matilda kasnke ska följa me mej till frisören som sällskap haha elle moralisktstöd kanske de blir..
ida hade vi foto oxå.. usch vi skulle ta porträtt bilder ja gillar inte men sen tog vi massa flumbilder oxå:)

inatt lå ja & pratade me johannes i telefon.. han e seriöst världens goaste kille.. å jämt får han mej å skratta de går inte va alvarlig eller nått.. haha koögon e som toffeè haha:) ja e bäst på jämföra saker:)   men glad ja har dej du peppar alltid upp mitt liv.. skulle bara vilja att du inte bodde såå långt bort:(

Nu ska ja lägga mej i sänmgen och ringa min favorit<3

Kommentarer
Postat av: Pediastargateinfinity

Nice security code.
Does it work?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback