sjuk:(

ida e ja sjuk oxå som alla andra:( eller så e de min allaergi som börjar hopa på mig igen... blir snart dags att bli nerdrogad av medecinen igen inte allt för härligt men de funkar...
å ja som skulle va duktig å åka till skola tidigt fast ja hade sovmorron & plugga de blev inget av den saken.. istället blev de ligga hemma & sjuka:( men men ar iallafall varit lite duktig och läst nåra kapitel i religionboken... de e ju inte så värst ensamt å a sjuk iallafall nära typ massa andra e hemma & e sjuka oxå.. emn imorn ska ja till skolan iallafall för då ska vi på myssit studiebesök de vill ja ju inte missa:)
men usch nu har nåra andra av mina favvisar fotolektionen.. ja vill oxå!!
ida fyller Hannah 18 oxå.. grattis grattis å nee då ja e inte ett dugg avensjuk på dej:/ haha
ida fick man en trevlig överraskning när ja satt och tvingade i mej lite frukost å fick syn på min favvis i tidningen<3
men nu ska ja lägga mej i sängen å titta på tv lite igen & kasnke orka plugga lite för de behövs ionför nästa vecka ojojoj va ja måste va duktig då

Kommentarer
Postat av: Mariusfiona

Very interesting & professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback