sakna

asså fy va ja tycker de e dumt av den som kommit på att man ska sättta en fläkt på taket mitt över mitt rum så man inte kan sova.. så blev inte mkt sova inatt 2 timmar vilketva mellan 10 & 12 imorse när ja bestämde mig för att låna min brors säng ett tag eftersom den ändå står tom... sen va ja dukti å städa de ltie förut & rensade ur mina garderober... å så har mammi & ja tittat på massa nya saker så nu bara längtar ja massa tills dom kommer :)  sen blev de låång promenix me mamsen de va längesen men myssit nu sitter ja & pratar me Eluään & Johannes  fy va ja saknar sommaren... bästa sommarlovet vare i sommras hoppas de här blir ännu bättre..

Kommentarer
Postat av: Pediakingston

It is the coolest site,keep so!

Postat av: Louisjuni

This site is professional and to the point.

2008-09-26 @ 09:13:27
URL: http://louisjuni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback