lovlovlovlov

igår va första cope de va skit skoj & söta barn:) hihi ja klarar nog långa dödsdagar på torsdagar i nåra veckor...
iad hade vi bara 2 lektioner helt underbart näre e  LOV & allt nu... så efter lite slappa filmtittlektioner.. promenixade jag duktigt till farmor & där väntade 2 braiga överraskiningar den ena va min lilla söta kusin.. & den andra mat hihi... jag & bella fixade fruksallad och mys de va längesen ja träffade den sötisen..
sen kom min faster oxå och skjutsade hem mig de va snällt

skulle träffat sandra ida em emn hon e sjuk vi lyckas aldrig:( jag saknar henne...
men hoppas på en sväng med olivia till emd eller utan ikväll.. mys pys kommer sakna henne när hon åker på tisda så bäst att passa på å träffa henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback