Alla hjärtans dag

ida hare vart en konstig dag i skolan haha allt gick fel för mej men roligt har ja haft.. och ja lovar tobbe ja ska inte syssla me matte mera :P
de va inget bra att ja skippa att plugga på den dumma naturkunskapen igår det blev inte mkt text på mitt prov måste ja ju erkänna fy på mej!
& inte blev det mycket gjort på religionen ida heller usch usch ja måste verkligen ta tag i mitt skolliv...

men ida e de iallafall alla hjärtans da.. vikekt ska spenderas me O<3 en favvis hihi blir mys titta på OC & äta ostbågar blev sugna å de ida i skolan ...

Tack alla vänner ni betyder massa massa för mej & jag är så glad att ja har er..Grattis alla hjärtansdag<3

Kommentarer
Postat av: eluään

happy alla hjärtans dag på dig.

Postat av: Matilda

Jag älskar dej !

2007-02-15 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback