söndag

blev inte lång kväll igår me nåra klasskompisar & lite annat folk.. tobbe blev sjuk så då fick vi skjutsa hem han sen åkte vi tilbaka till my & kim en sväng innan vi begav oss in till stan men karin & fredrik ville inte gå till hugos så då tog den kvällen slut och vi åkte hem i stormen...
idag är det första adevent myssit och mamma har bakat lussebullar så nåra såna har vi lyckats äta upp!
jag funderar på om jag ska gå och inhandla en chokladkalender det hör ju lixsom till att ha jag får se hur det blir med den saken. idag har jag iallafall lyckats vinna över min garderob som bara krånglat så nu har jag blivit av med datorn i den med. stor städning & julpyntande har jag haft med får se om jag tar fram symaskinen oxå när jag ändå är igång?
idag fyller min lilla tjej frida år med grattis gumman hoppas du får en bra födelsedag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback