Nyårsafton

igår kom min faster & lilla kusinen på besök och lämnade godis i massor hmm ja som ska sluta äta när det nya året börjar får se hur det går.. dom lämnade även kvar sin förkylning tydligen för både jag & mamma blivit halvsjuka.. jag försöka bota det genom att äta godis i går men det fungerade inget vidare och slutade med att jag fick en sockerkick å har inte sovit en minut inatt och jag som tyckte det var jobbigt att jag skulle få ställa klockan men det var då ännu jobbigare å räkna ner från 6, 5,4,3 timmar då tiden gick väldigt sakta tills jag skulle gå upp...
Det blev iallafall en lyckad shopping tur för mig & min vän matilda jag fann mina jeans, min kofta och efterlängtade jackan=) även om mitt konto inte blev lika glad som jag...
Nu väntar klädpanik.. hårpanik.. innan jag ska packa ihop och åka på fest.. 12 slaget ska firas tillsammans med alla andra fulla ungdommar i våran stad blir roligt!

Kommentarer
Postat av: Doodlijk

Awesome site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback