närmar sig nyår..

idag har jag haft med mig 2 helt galna men underbara tjejer på stan en sväng innan vi åkte hem och körde twister roliga timmar med mitt kontaktbarn.. på söndag är det dags igen och då väntar nog bowling inte direkt min starka sida men men..
efter nåra timmar byttes tjejorna ut mot en annan underbaring karin blev en sväng på stan och äntligen köpte jag min efterlängtade svarta tröja=) som nog får bli använt på nyårsafton=)
imorgon ska vi till linköping på shopping tur elin och jag kommer bli mys!! ännumera mys blire på nyårsfton då ja ska träffa den bruden igen plus många flera snyggingar! synd bar att karin försvinner många mil neråt i landet i många dar...men har jag tur får jag umgås med becca under tiden det är inte heller fy skam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback