måndag

yttligare en onödig dag första 2 timmarna var jag boxningspeppare åt mina kära vänner på idrott B innan det väntades het diskussion mellan vissa personer! det var spännande och roligt men jag saknade min vän joanna som låg hemma och antagligen tofflade;)
lyxigt idag med karin var min & elins personliga chafför idag!
har även varit en sväng hos min farmor som har fått mig att gå upp yttligare några kilon med massa mat & efterätt men jag klagade inte även årets första julklappar fick jag med mig hem men duktig som jag är har jag inte ens tjuvkikat...
nu ska jag plugga lite prov.. och leta reda på lite stallkläder för imorgon ska jag träffa underbaringen E och tydligen har den tjejen fått för sig att vi ska ut och rida så ja får väll bara glatt följa med!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha va jag tofflar väl aldrig?(A)
Imorgon är det ordning igen, då är jag med dig o pluggar järnet!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback