linköpingstur

shoppingturen med elin blev inte så lyckad på shoppingfronten vi kom hem utan en ända påse.. men roligt hade vi ändå  haha vi var väldigt klantiga åkte fel nåra gånger å med elins hjälp missade vi avfarten från motorvägen men men mycket skrattande blev det! kvällen tillbringades med ida som va längesen man såg vi va en sväng och kollade bandyn och inhandlade lite godis från godishuset.. trevlig kväll vare=)

idag var shoppinglyckan bättre då jag begav mig med min mor til linköping och kom hem med nya skor som var väldigt välbehövligt, en klänning till nyår, en mössa och ett bord=) så nu ahr jag pusslat ihop det och slängt ut lite andra saker från rummet fårse om jag tar en tripp till målaraffären imorgon och inhandlar lite färg så ja kan måla stolarna & listerna.. ska även på fotbollsturnering i några timmar med!

Kommentarer
Postat av: Vegardoda

Hello, any body here???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback