Jullov

igår var det julavslutning kanske  inte den festligaste men nu har vi fått jullov iallafall efter att ha stått ute & frusit med klassen och "lyssnat" på dom som sjöng som knappt ens hördes..
vicis och mina planer på att ha mysdag och rimma på alla julklapaprna blev ganska snabbt ändrad då jag var snäll och följde med min far till vara för att hämta hem en ny bil och han behövde en chafför till så jag var snäll och stallde upp.. men det var väääldigt långt känndes det som men efter ganska många timmar var vi hemma levande igen iallafall och lucky me så har jag kvar den ena bilen här i nåra dagar förhoppningsvis många dagar..
väl hemma var det bara att stressa vidare till karin för att sedan bege oss mot sandras 18 års fest.. grattis!
efter nåra timmar tog vi oss vidare in till stan och hugos där vi träffade på yttligare ett födelsedagsbarn olivia som nog inte mådde så jättebra kanske:)
mycket folk, dansande, slagsmål, och pekkas senare åkte vi hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback