Julafton..

i år var första julafton morgonen på länge jag fick bli väckt på morgonen.. fast ifs är det inte ofta jag behöver gå upp klockan 7 för att skjutsa min mamma till jobbet men det fick jag göra igår.. men ja fick en julklapp i strumpan innan vi åkte iallafall=) sen blev det frukost hemma hos pappa med syskonen och lite julklappar innan ja ködre vidare mot moster och lite släkt för att äta mat.. i år missade jag nästan hela kalle anka istället var jag på väg till farfar för att hämta min bror & få lite paket.. träffa min "farbror" oxå det var då längesen.. sen blev det moster och nästan hela mammas släkt & massssor paket=) min efterlängtade snowboard ska jag gå och hämta ut i veckan tack pappa:)

idag har vi testat nya smörgåsgrillen som jag har velat ha så länge fick jag av min kära mor igår.. så nu blir de TOAST!!

och ikväll blir det  först elin & adde.... sen HARRYS=)

Kommentarer
Postat av: Abelelizabeth

Thank you for the informative website


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback