Fredag

började dagen med nationelltprov i matte B många timmar tog det å ännu längre för vissa andra det var duktigt kämpat av oss... vi slapp idrotten så istället hade vi 2 ½ timmas håltimma men de va mysiga timmar de blev gitarrspelande & julpyntande i korridoren me nåra av klassisarna dom e mysiga & bra! även fast vissa inte är alltid lika älskade;)
efter svenska lektionen traskade jag & karin in till stan de va blött å äckligt men karin e bra! en annan bra tjej träffade vi på nämligen olivia som duktigt jobbade på sin praktik hon ska för övrigt va snygging till lucia imorgon!
nu har jag lekt taxi åt min kära mor och hennes vän å snart ska jag ta bilen bort till karin så väntas film mys & blåbärspaj låter som en bra kväll tycker jag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback