3 dagar kvar

.. till jullov!!!
MIBAS prov idag det var nog roligaste provet på länge finns iallafall någon som lättar upp stämningen för oss andra! sen var det redovisningstime av vårat arbete vi ahde fixat ihop på typ 1 timma seriösa är vi!
julbord var det idag med vem har kommit på blandningen?? potatis, köttbullar, korv, skinka, janssons... hmmm
engelskan var inställd idag oxå skönt att sluta 2 timmar tidigare men när jag skulle promenixa bort till bussen var det avspärrat och grejer så när jag väl trasslat mig igenom allt åkte bussen precis iväg så då bestämde jag mig för traska hela vägen hem istället!! kvällen har tillbringats med E som e en av dom sötaste.. hon lurade med mig till stallet och ut på ridtur ja kan ju lova träningsverk imorgon iallafall.. även imorn blir det en tur till stallet då jag fått i uppgift att lära mig köra med hästtransport hur det ska sluta kan ju bli spännande

sovmorron imorn med börjar 12.10 sköööönt

nu närmar det sig januari och sista dagen för anmälning av balen, man borde nog snart bestämma sig om och med vem man ska gå? ja får hoppas att det finns någon frivillig kvar.. om inte får jag gå och titta på mina fina vänner istället inte lika kul men..

Kommentarer
Postat av: matilda

Vi ska fixa en kavaljer åt dig

Postat av: Abdirahmanedel

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2009-03-26 @ 14:59:59
URL: http://abdirahmanedel.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback