14 december

och min fars födelsedag han blir hela 43 år! Grattis Pappa♥
vaknade imorse med feber inge roligt så missade provet & svenska redovisningen stackars micke.. ja va sjuk och joanna den lilla busen åkte till linköping men de gick nog bra för han ändå förhoppningsvis.
men ahr haft min bror som sjuksällskap idag han kom hem från internatet igår och var sjuk så säkert hans fel att jag me va sjuk idag... godis har vi ätit med i massor innan vi åkte upp till pappa hjälpte min bror och flytta in i hans hus å sen blev det smörgåstårta och träffa pappa & släkten  det var ett bra tag sen man såg dom allihopa.. mina 3 små änglar var ja ute på promenix med mörkt & kallt vare

imorn blir det att ställa klockan Tiiiidiigt för då bär det av mot ullared med 3 söta underbaringar.. julklappar ska inhandlas ¨förhoppningsvis lite saker till mig själv oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback