pappa visit

varamon me karin hela dan igår jätteskönt vare å förhoppningsvis blev man lite brun! sen skjutsade mamma upp mej till pappa så vällde de in en amssa folk så blev de kräftor i massor och fullare & fullare personer... skit rolig kväll vare å kul och träffa alla de e inte ofta. hann även me å träffa sanne å se hennes nya sjukt söta hund valp=) nära döden tur på cykeln blev de me me min bror då han skulle skjutsa mig ner för alla läskiga nerförsbackar ja tror inte han riktigt vet att de finns broms på cyklar... men kul vare! lär nog faktiskt sakna min bror när han flyttar om 2 vecker inte för ja träffarn allt för ofta nu men då läre bli ännu mer sällan... ida blir de nog övningsköra hem mej sj sen ikväll har ja ingen aning va som händer men nått blire la=) nee nu ska ja ut me mina dogs en sväng!

Kommentarer
Postat av: Lokenatalia

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback