minnesförlust??

vaknar av att mamma undrar om ja har råkat få minnesfölust när ja upptäcker att farfar står i hallen och har kommit me paket till mej å han ringde mej till å me igår och sa de men de glömde jag väldans fort.. men de va trevligt å träffa han va ett bra tag sen=) sen kom karin så bakade vi muffins me dumle mummsitt!!
ska snart bege mig av till karin å sen blire hugos en sväng å se om vi hittar nått roligt folk innan vi ska vidare ner till hamnen och träffa min bror & lite folk=)
men blir en lugn kväll inför imorn då de blir 18-års fest i linköping=) skoj skare bli å träffa tjeorna igen och en massa annat folk!
sandra fyller 18 ida me grattis=)
saknar allt=/

Kommentarer
Postat av: Linnea

hej julia!
jag har gjort en blogg så jag la till dig i min kontaktlista :) bara så du vet.
ha det så bra!

2007-08-11 @ 20:47:48
Postat av: Justmeadowlands

Great work,webmaster,nice design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback