Helgen

i fredas blev de direkt från skolan till stranden och sätta ihop vindsurfingbrädor för att sedan bege oss ut på vattnet vinglandes på brädorna å segel som var svåra att hålla uppe.. men gu va kul de va!! så där for vi fram  i lagom hastighet i nåra timmar innan vi begav oss hem och gjorde oss i ordning för fest! blev förfest me gänget innan vi hamnade på hugos & träffade en massa snyggingar.. roligkväll vare fast ja va halvsjuk=(
på löran vaknade å märkte att ja hade tappat rösten och var ännumera sjuk en gårdagen.. så de blev inget surfande för min del denna dag=/ istället sov jag bort hela dan & kollade på film på kvällen..
även ida sitterhalsontet i å de ser inte ut som ja får ta fram brädan ida heller=/ tråkigt! skulle åkt och träffat jessika ida me i hennes nya lägenhet men vill inte smitta ner henne så istälet ska jag hämta & skjutsa min bror tbx till internatet ida och sedan packa inför lägret som e de kommande 3 dagarna så ja hoppas ja blir frisk ida vill verkligen följa med... så nu blir det att knapra halstabletter & dricka vatten i massor!

Kommentarer
Postat av: eluään

Hoppas att du friskar på dig!

Postat av: julia

tack=) jaa de går la över nångång;)

2007-08-26 @ 17:59:36
Postat av: matilda

Du måste med
på lägret Julia! Våga inte annat!

2007-08-26 @ 21:56:44
URL: http://moimatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback