fredagen

promenix på lite mer än 2 timmar runt i motala va vad jag gjorde igår morse till sällskap hade ja karin. skoj vare synd bara att den ja skulle hitta var försvunnen så blir ett nytt försök på måndag igen! sen blev det att åka till sandra å träffa lite gammla tjejkompisar & en sminkös riktigt roligt vare å bli sminkad & skoj å träffa tjejorna igen! så många timamr spenderades där innan vi bestämde oss för att åka vidare till hugos vilket va nått vi ångrades oss för när vi kom dit å det var nästan tomt på folk för klockan va ifs väldigt lite så de blev att åak å träffa frida en glass på mc donalds hos juhanna å sen med eller utan en sväng å träffade mera välkänt folk innan vi hittade en söt my på torget! sen blev det att lämna lite folk för att åka hem till karin & kolla på film innan ja fick trampa hem och sova..

idag blev de ut & äta med pappa & hans fru en sväng å pengar fick ja av han oxå i present.. som ja nu måste klara av att spara hur nu de ska gå?? får se vad som händer resten av dan fick nyss sms av alex att det var fest time ikväll så får la se om vi tar oss dit kanske ananrs blire de nog att träffa matilda ikväll va ett tag sen nu!
men nu blire plugga körkortsteori för hela slanten på ballkongen hejaheja ja längtar tills det är över!!!!

Kommentarer
Postat av: eluään

Åh vad duktigt att plugga körkortsteori! :) Jag har beställt hem körskoleboken så jag får väl med börja plugga snart antar jag. Men jag kan inte köra bil bland folk än, eller jag vågar inte, för jag får panik varje gång det kommer en annan bil än jag på gatan ;) Men träning ger färdighet sägs det ju :) Puss Jullan :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback