beslutsångest?

gårkvällen slutade på hugos och tjeorna fick sin vilja igenom men va en helt okej kväll.. lite segt me folk men annars så=)
imorse stog klockan på 06.15 då de bara var att kämpa sig upp och sätta sig å trampa iväg på cykeln till tandläkarn där väntade sköterskan me alla tångar och drog i min tandställning å gav mej härligt ont spänning men nu känns de ju att de händer nått iallafall=) kom hem och pluggade duktigt igenom halva körskoleboken stolt e ja!! sen blev de övningskörning å bestämma mig vilken cykel ja vill hämta ut om nåra dagar haha beslutsångesten visade sig där i affären men lycklig gick jag ut andra gången å nu ba väntar ja på att min finfina cykel ska komma hem till mej! körde vidare mot farmor där väntade godaste maten & en söt farmor! efter nåra timamr där ute i solen åkte mamma & ja till stan och fixade ett nytt regnställ till mej så nu ska jag nog överleva regnperioden oxå=) hittade även en faster & kusin ibland kläderna sist jag såg den kusinen va hon mini & satt i en vagn nu sprang hon glatt omkring vilket nog betyder att jag inte e så flitig besökare där... har även hunnit med en promenix me vicis & nu lääängtar ja som bara den till den 3 september då träningarna börjar igen!! HÄRLIT ska de bli.. ge mej september NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback