Whats gonna happen??

ida va ja ute en sväng å går in mina nya skor lite som ja fick i mitt påskägg av mamma.. men fy va kallt de va ute var e solen?? min bror va här en sväng ida me å lagade mat åt mej snällt av han tycker ja allt. sen blev de glass mummsit.
ikväll blire boxpass me V duktiga e vi  men fy va träningsverk ja har från mördarträningen igår..i morn blir de visst å umgås me min favvis M som de va ett tag sen a gjorde något me så de blir myssit. snart e lovet slut me de känns ju lite sorgligt. vart tog all tid vägen ja som skulle hinna me så mycket har inte hunnit med nånting känns de som!

va e de som händer??
hur ska man kunna reda ut nånting när man inte vet nånting?
va förväntas man göra?
hur ska ja kunna förstå?

Kommentarer
Postat av: Lise

hoppas solen kommer snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback