Glad påsk!!

imorse vaknade ja av att pappa? ringde de e inte ofta de händer. men han ville iallafall att ja skulle komma ut å möta honom så ja kilade ut å möttes av ett påskägg & pappa då förstårs. (tack) sen blev de att göra sig iordning å gå bort till matilda och kolla in hennes nya superfina rum. hehe de har du gjort bra gumman. åå nee då ja inte alls avensjuk. vi promenixade en sväng i solen men fy va de blåste nere vid vattnet men aja de va myssit ändå.
snart ska jag göra mig i ordning å åka till vicis & hennes familj me mamma å få mat.. myssit ska de bli & mycket skratt blir det väll som vanligt:)
igår hade ja, mamma & m mys midda jättegod mat hade dom lagat å sen kom sara&karin förbi en sväng me min film.
å snart e lovet över oxå å praktiken börjar... men de blir nog helt okej ja har ju matilda & daniel där så:)

Glad Påsk!!!


Kommentarer
Postat av: matilda

Jag älskar dig hjärtat !
Tihi, du får komma o kolla på rummet så ofta du vill;)

2007-04-08 @ 10:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback