onsdag 4 mars

Jag fick mina hyllor tillslut och igår kämpade vi med att få upp dom oxå efter mycket trälande med borrar hit och dit sitter dom nu där!  och när vi väl höll på flög det upp en del tavlor på väggarna oxå efter sisådär 4 månader men bättre sent än aldrig:P nu har vi till och med fixat ihop tv.n och antennsladden så nu kan man titta på programmen istället för bara tv.n!

idag har jag arit på stan med karin det var längesen.. tur för mig att jag kom hem med nya leggins å örhängen å 2 blommor till mina fina hyllor.. nu ska jag fortsätta mitt pluggande om blodkroppar och ögonfärger.. jippi jag hoppas olivia kommer snart så jag slippert idag:P så skynda dig nu lilla gumman:P

får se om jag hinner ut till mamma med medans hon är å tränar jag ska nämligen sno hennes badkläder för imorn ska hon kidnappas å lämnas av på spa.. lyckos mig som får följa med även fast ja inte fyller:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback