studentbal 2008

igår var det baldags mängder fina klännigar, uppsättningar å söta par! den absolut sötaste tjejen var lätt joanna hon är min lilla solstråle.. för gyller alltid mina dagar lykos mig!
efter många varv runt torget fick vi bege oss mot harrys och mat & fotograf efter mycket väntan.. hade en super mysig kväll med klassisarna som var sjukt snygga! det blev ännu bättre av att kvällen avslutades med älsklingen han är bra han!
idag har vi begett oss ut på picknik för att fira min kära kusin mia.. myssit i solen men det första vi ser är en äcklig orm så då blev det skrikande av sen ville jag byta ställe..
nu blir det mat sen träffa andra snyggingen olivia!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Men julia, du var också alldeles underbar ju! Puuuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback