sommar sommar och sol...

Balklänningen som kom hem var insydd för mycket så det blev andningssvårigheter på höggrad när den skulle testas så nu blir det att åka till linköping på måndag igen för att få den fixad.
i torsdags var det ledigt och sovmorron som gällde.. det blev promenix till farmor där jag träffade karin å vi solade och åt  lite å träffade faster å kusinerna sen blev det ltie jobb för oss då stog det fika och kubb på schemat som avslutning.. bara en massa fika den dagen inget bra minsann!!
igår blev det myskväll med mammi innan jag gav mig på att cykla till elin det gick himla galet och jag var vilse som vanligt där borta. men snälla som dom är letade dom upp mig sen blev det kubb , studsmatta & kortspelande med grabbarna .. skit skoj kväll=)
idag har det varit utflykt för hela slanten vicis & jag begav oss till omberg på födelsedags picknink gud vad vi har gått uppför & nerföroch högt var det med men myssit och varmt=)
ikväll blir det nog att umgås med karin det är inte helt fel!
nu ska jag ringa min far å se om han ahr tagit fram motorcykeln så vi kan åka en sväng imorn.. hoppas hoppas

Kommentarer
Postat av: Edvardfanny

I like this site. Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback