onsdag 7 maj

idag hade vi sovmorgon men vi var då lite osmarta och hade bestämt brännboll med några små barn på vätternskolan så det var bara att pallra sig iväg medans dom andra låg och sov. men det var rätt kul när vi väl var igång iallafall dock efter mycket velande!
idag avre sommar väder så efter en tur med matilda på stan det var väldans längesen så begav jag mig ut på promenix med vicis i varamon det var då myssit och vi åt glass (inget fuskande joanna:P) blev även smått påhoppade av jocke så nu kanske vi ska gå vindsurfingkurs med det blir nog sjukt roligt.. det var det iallafall förra gången=)

idag kunde jag äntligen bestämma mig för balfrisyr å klänningen levereras ikväll så hopas det blir bra för nu närmar det sig minsann.. även studenten kommer rusande och idag planerades studentveckan kommer nog bli en bra vecka iallafall=)

om exakt 7 dagar så här dags sitter vi på planet på väg till värmen=)

Imorn Är det SOVMORGON OCH LEDIGT SOM GÄLLER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback