Måndag 5 maj

idag vare sovmorron om gällde super skönt=) och att vi slutade 2 timmar tidigare gjorde ju inte det hela sämre minsann. fick även reda på att det kommer vara sovmorgon till 10.30 alla måndagar till v. 22!!
helgen har varit super den med igår firade vi vicis som fyllde 20 år.. grattis! skönt med lång helg och att det blev lite mera pengar i min ekonomi är inte heller fel

fredagens utgång var inte direkt något att hurra för men men motala kan ju inte vara bra jämt.

idag räknade jag ut att jag har 13 dar kvar i skolan till studenten SORGLIGT!! jag vet inte ritgit hur jag ska klara mig utan skolan och människorna som finns där speciellt joanna=(

aja nu blir det mat sen mys med älsklingen♥

Kommentarer
Postat av: tobbe

Det klarar man inte, därör år man träffas i alla fall, även om man inte går i skolan :D:D ;)

2008-05-06 @ 08:17:08
Postat av: Joanna

Du kommer inte bli av med mig förstår du väl lilla hjärtat! Så lätt går det inte;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback