23 maj

min önskan om att få bo i ett flygplan har förverkligats till viss del då jag i slutet av augusti ska befinna mig i ett i 19 timmar tillsammans med mitt pick & pack på väg till mitt framtida hem i usa=) A gjorde min dag igår när jag fick veta att jag fick jobbet lycklig tjej mindre lycklig pojkvän & mamma.
igår vare mys med älsklingen sen begav vi oss ut på biltur med adde & elin vi hamnade på bilbingo haha medelåldern sänktes rejält med våran närvaro men fy vad roligt vi hade.
nu borde jag ta på mig klänningen å se hur det går men det känns läskigt så jag väntar nog tills ikväll då det är försent att göra något=) å dumt nog har jag fått skoskav lagom till balen Jippie!!
nu ska jag packa upp å äta några av mina nya favorit godisar som tyvärr bara finns i bulgarien=/ men jag köpte med mig 2 påsar hem som jag kan smaska på för att det ska bli ännumera spännande å prova klänningen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback