22/5 hemma igen

bulgarien resan har varit helt underbar så sjukt mycket skratt, missförstånd, och allt annat som händer när man inte är den bästa på engelska! Att det var ca 30 grader varenda dag gjorde ju inte det hela sämre synd bara att brunfärgen har runnit bort.. Nu har jag ju oxå faktiskt avklarat första flygturen utomlands å jag kan tänka mig att bo i ett flygplan men det vill nog inte karin kan jag tro stackarn. Vi har inhandlat en del vilket resulterade i panik när det skulle packas men vi lyckades minsann jag undrar hur det gick till??
Men att bara vänta 12 timmar i sträck på att få komma närmare hem var ju kanske inte det roligaste även om vi skrattade en del.
I morgon ska jag befinna mig i skolan igen ska bli lite skönt även fast jag hellre hade valt å ligga vid polen i värmen. å på lördag ska jag pressa ner mig i klänningen å gå bal kan bli spännande. Jag har tur å få träffa joanna igen iallafall å min kära skåpnyckel finns kvar å det är inte illa  me tanke på att den mestr virriga jag vet har haft hand om den=)
nu blir det mat sen kommer älsklingen=)

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att er resa var bra! :D

Postat av: respartnern- karin

hehe.. nee jag har verkligen inte lust att flyga igen efter hemresan.. var min värsta flygtur någonsin.. men vi slapp ju sitta bredvid "vår kära vänn robert" iaf, det var ju viktigast, hehe.. =)
haha, vi är ju bara för bra, vi lyckades ju med att klara av en vecka helt ensamma men med lite hjälp av "mammamarie" och att komma hem med fulla väskor.. =)
var verkligen skitkul så tack för en underbar vecka..

2008-05-22 @ 21:41:34
Postat av: Anonym

mina sista rader kom inte med så de kommer nu:
med mycket sol och skratt..

2008-05-22 @ 21:43:18
Postat av: Anonym

varför kommer inte allt med??
( ska ju göras om 2011, ser fram emot det, ville jag ju skriva med..!! )

2008-05-22 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback