1 dag kvar


blev promenad i varamon igår med olivia och den bruden är för rolig jag skrattade nästan hela tiden! helt underbart
glatt besked hos tandläkaren idag så nu hoppas jag tiden går fort=)
jag hann även plugga klart svenska grejen så jag kunde lämna in den idag tur det.. så nu är det bara samhällsprovet som jag ska göra när vi kommer hem..
Packat och klart nu väntar jag bara på att vi ska möta pappa och tanka sen blire mys med älsklingen kommer ju sakna han nu så bäst att passa på.. nått som itne känns så bra inför resan är att joanna har min skåps nyckel å hon är expert på å glömma & tappa bort saker så det ska bli spännande när jag kommer hem å se om den finns=) den tjej kommer jag med sakna lite faktist å ja vet att hon kommer sakna mig med fast hon itne ritkigt vill erkänna det eller hur?..
men det ska bli en underbart rolig vecka med karin jag hoppas på en himmla massa sol för oss och regn här hemma=)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Du kan lita på mig, din nyckel är i goda händer!;)
Och jo jag kommer sakna dig, kan jag väl erkänna då:)

Puss!

Postat av: Akselhedvig

Great site! Lots of useful information!

2010-06-28 @ 10:13:10
URL: http://akselhedvig.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback