måndag 3 mars

sovmorron idag en liten stund innan vi skulle mötas på isstadion för att leka bambi på hal is.. haha för det var verkligen hur vi både såg ut & kände oss.. tur det bara var vi där men blev mycket skratt även fast skridskor är något av det tråkigaste som finns!!
men dagen blev roligare iallafall klassisarna börjar komma in underbarings perioder igen vilket gör mig till en glad & lycklig tjej å idag isåg jag att det kommer gå sjukt fort till studenten å sen är det över=( Sorgligt tycker jag då allt men kommer hända mycket roligt innan!!
eftersom jag inte var så smart just idag åke jag bil hem och kom på att jag cyklade till skolan imorse.. så tog karin & jag en promenix för att hämta hem den igen i det fina vädret! bra tjej den dära karin=)
hopprepsbarnen var lika underbara som alltid! och vicis för rolig mycket skratt!

å har jag tur imorn blir det lyx med bilåkning till skolan fast ifs då blir det lite plugg på morronen men det kan behövas! jag har ju ingen engelska imorgon GÖÖÖÖÖTTTTT!! istället ska vi sitta i sporthallen å titta på när människor ska sjunga & ha sig blir nog kul!

en snygging fyller 20 idag,.. Grattis gumman=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback