fredag 14 mars

kort & inte alls så rolig skoldag även om det altid är skönt med sovmorron.. kan bero på att joanna inte var där utan istället far runt på sjukhuset med ryggen=( stackarn
träffade på min farfar idag på stan oxå det var då längesedan jag såg honom det brukar gå sisådär lite mer än ett halv ¨år mellan gångerna... och igår vad det mat hos farmor så nu har jag avklarat det delen av släkten iallafall=)

och just nu befinner sig min assistent/moter i tvättstugan och hjälper mig medans jag ska försöka packa vilket itne är det lättaste borde försöka bli klar snart för ikväll ska jag få E på besök på myskväll å lite senare kommer karin så ska det bakas & sovas.. bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Eluään

Hoppas att du får det trevligt i Branäs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback