dagen före D

imorn är det studenten så sjukt läskigt jag verkligen vill inte.. men blir nog en rolig dag men fy vad jag kommer tjuta dagen efter!
idag väntas det studentmiddag i medivi känns bra när jag är sjuk å min röst är hel lustig hörs knappt vad jag säger, feber på det oxå är härligt. att jag missade gårdagens fest känns inte heller så kulmedans alla i klassen drack, å hade roligt låg jag hemma i min säng helt nerdrogad av mediciner å märkte inte ens att min telefon ringde massa gånger.  men så går det när man får för sig att tälta å inte tar allergimedicin innan smart JULIA!! men tältningen var rolig iallafall några meter från MAIF..  hela studentvckan har varit rätt rolig så nu är det sorgligt att klassen splittras imorgon.

Kommentarer
Postat av: Elin S

Jag låg också i min säng och var sjuk i går..och nu är jag fortfarande helt seg i kroppen..Tråkigt är det!

2008-06-04 @ 11:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback