ledig dag!!

ännu lyckligare tjej blev jag igår när jg fick 3 snygga tjejer på besök saknade är dom när man inte träffar dom varenda dag i skolan... fick även även C på besök inatt han är bra han. även fast han förstöörde min sovmorgon.
lyckad biltur till linköping med mamma oxå inget vilseåkande heller det är ovanligt men mycket bra av oss!
hunnit med lite storstädning i garderoberna & hyllorna idag med jobbiiiigt & tråååkigt!!
hoppas på promenix med karin sen inann vi ska iväg och träna våra små hopprepsbarn som är sjuktsöta!

idag fyller viktor 18 grattis!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Fy vad dum jag känner mig som skjuter fram promenixen.. men imon måste den verkligen bli av! jag ska ta mig i kragen.. hehe.. pusspuss

2008-02-04 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback