Söndag

inatt har jag haft olivia som nattgäst mycket myssit minsann så igår var det myskväll med massa godis & film efter att olivia som igentligen har godisförbud fick världens absitens efter godis så var det bara att bege oss till godisaffären så det blev tyst på den lilla damen=) sen fick vi ryck och sprang ut i snön och flummade runt byggde en fin snögubbe och gjorde snöänglar med mia=) vi kan ju hoppas att ingen kikade ut och undrade vad det var för galningar utanför  såna fall var det vi=)
efter mycket skratt och sjuka komentarer gick vi in och bäddade ner oss i sängen och såg yttligare ett one tree hill avsnitt sen somnade vi fort=)



imorse gick vi upp tidigt för att hämta upp emilia & hennes bror sen begav vi oss in mot linköping och efter mycket velande kom vi hem med en del kassar.
pappas födelsedag gick bra god smörgåstårta och mys med mina små hundar  och sen kom pappa med en glad nyhet... att dom köpt en fyrhjuling så då var jag  tvungen att tjata lite på min bror om en åktur så det blev det foooort gick det vilket gjorde mig ännu gladare=)

nu väntar maten.. mmm jag som precis ätit ifatt på min choklad kalender nu haha som jag tjatade om den där jäkla choklad kalendern den 1 december det fanns verkligen inga någonstans så efter vi letat hur mkt som helst hittadee vi äntligen 2 st.. haha jag var gnällig som ett litet barn:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback