18 december

dom senaste dagarna har inte varit mycket roliga alla tankar dyker på en å sen är man fast tårarna flödar å ingenting verkar bli bra men sen helt plötsligt har man sina underbara vänner som räddar en när man är på väg att sjunka som längst.. Tack för att ni finns!

igår var det lite dagistime igen jag gillar´t starkt diom e så söta nu när dom tultar runt som små missilingubbar och hela avdelningen luktar pepparkakor å julpynt överallt=)

kvällen tillbringade jag med mina kära arbetskamrater från kortis.. helt sjukt rolig kväll massa god mat även fast jag och malin skippade halva julbordet=) lokalrevyn var på besök och förgyllde våran kväll det blev mytcket skratt kan jag lova gamlingarna shakade loss där haha på stolar å bord och allt... mina arbetskamrater är verkligen helt crazy:P vi var väldigt förvånade över att det inte var en ända droppe alkohol inblandat i deras dans:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback