tisdag 22 april

eftersom joanna klagar så är det väll bäst jag skriver lite då.. sovmorron till halv 11 idag helt underbart och soligt värre ute skönt de slipper man frysa ihjäl! idag har mammi och jag varit i linköping och provat min balklänning så nu ska den fixas till lite sen är jag " redo" för att traksa runt torget..
nått som jag inte är lika redo för är nationella imorn uppsatsskrivning i svenska 8-1 känns inte ett dugg bra. jag tror allt att jag har slarvat bort häftet oxå för andra gången aja.. på fem timmar ska jag väll lyckas klottra ner någonting iallafall.
förhoppningvis kommer C hit om ett tag och gör mig sällskap men innan det ska jag promenixa upp till gymmet och lämna in lite papper nu näre är så fint väder. ska nog gå förbi karin på hemvägen:)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Duktig tjej;)

Postat av: Elin

Det är rätta takter Julia! Jag vill ju läsa din blogg ;)

2008-04-23 @ 15:53:33
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: Elin

Jag ska fixa lösenord till min blogg, om du vill fortsätta läsa bloggen får du skriva till mig på msn och fråga efter användarnamnet och lösenordet så ska du få det! :)

2008-04-24 @ 19:37:30
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback