Fredag

idag vare en tråkig skoldag fast lite roligt fick jag ha iallafall hade ju joanna där som jag fick kämpa lite för att få henne att stanna.. och jag lyckades.. idag var hon lite klantig tappar bort både matkort & nycklar hon e som ett litet barn men jag tycker om henne ändå hon gör mina skoldagar roliga:)
ikväll ska ag umgås me karin, matilda & joanna vi ska fetta oss me godis & se på film de blir nog myssit, så nu ska jag åka till karin å vidare till godishuset!

idag kom en av mina favoriter S till skolan jag blev glad och se henne å att hon slipper sjukhuset hopaps bara hon blir frisk snart:)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det är bra att du kämpar med mig men jag är inget litet barn, så de så!:) Bara lite slarvig i mellanåt;) Du är inte så tokig du heller, tror det är lite du som gör att jag fortfarande får studiebidrag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback