Fredag

och en viss matilda har klagat lite på dålig uppdatering så de e väll dags å skriva lite då! idag har ja & elin varit tillbaka på vårat gammla högstadie och varit informatörer för vårat kära barn & fritid...
så de blev en kort & slapp dag med både sovmorron & sluta tidigt!! Jippi...
haft olivia på besök har ja me vi har tryckt i oss godis och hoppat lite hopprep haha men de blev mest skrattande vissa va inte så bra på kordination=)
snart ska jag göra mej iordning å bege mig till karin för sen vidare på fest å slutligen hamna på harrys!!

skett ett under: ja kan se röd text för första gången i mitt liv wiee haha slipper numera att be lärare byta färg på pennan!

hoppas du blir glad nu matilda:)

Kommentarer
Postat av: matilda

Ja, nu blev jag glad! och snart står du utanför min dörr!

Postat av: Frida

Vad kul at du kan se rött!!!

2007-11-17 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback