Måndag

bra dag idag! blev gokänd på matte nationella så då blev det inget IG i betyg där inte vilket var grymt skönt! en extra bonus var även att resten av mattelektionerna nehöver vi inte närvara på så de betyder yttligare 2 sovmornar i veckan vilket inte är dåligt.. och den här veckan väntas det sovmorgon varenda dag häääärligt!!
Promenix med vicis förut innan matilda ringde och ville ha sällskap å se på film ocj jag bangade såklart inte! så hon ahr precis begett sig hemåt och jag tittar på prison break som för övrigt är bra!

en viss elin fyller 18 idag hoppas du haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för att du kom ihåg mig, jaa jag har haft en bra dag!:)

Postat av: matilda

Vi är bäst på matte och du är den bästa att se på film tillsammans med. Helt spontant!

2007-12-11 @ 19:54:43
URL: http://moimatilda.blogg.se
Postat av: Anna

Var det Matte b? Isåfall geniförklarar jag dig här och nu.

2007-12-12 @ 17:44:44
URL: http://vergeltung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback