Födelsedag!

igår vare visst nåns födelsedag.. tydligen min! s¨å blev först mysfrukost me mamma sen kom olivia me paket & elin kom en sväng hon me.. sen ramlade släkten in massa paket & massa fika... senare hamande jag hos karin innan de blev onsdagsklubben me henne & vicis.. kvällen tillbringades även me juhanna & alex & nånmer trevligt vare.. de va mkt folk man kände igen iallafall=) men jag lyckades komma hem me ett stort blåmärke på benet när ja snubblade i trappan men aja de va en roligkväll som snart måste göras om=) TACK alla för alla fina paket och söta sms!

Ida blir de först övningsköra en sväng sedan bär de av till karin & vidare till vårat lilla möte om jobb?? sen ska kvällen avslutas på 50-års kalas hos min kära " morbror" de blir trevligt & ännu mera mat..
aja hare så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback