flyg iväg flyg iväg...

idag har det varit tomt på dagis ca 5-6 barn på varje avdekning så en lugn och skön dag med dom små underbaringarna=)
Så vi har städat hela dagiset känns det som barnen har städat hos sköldpaddan & hos fiskarna å vi har skurat stolar och badrummet.. duktigt minsann!

nu kom jag precis hem från solariet och idag har jag för första gången i mitt liv solat i ett stå solarium och fy vad det var läskigt känns som man ska börja snurra och flyga iväg.. Men det stog kvar dom minutrarna jag stog i men så värst brun vet ja inte om ja hann bli tror inte riktigt på att 8 minuter är som 20 minuter i ett ligg solarium.. men snabbt gick det ju iallafall=)

Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli 5 så jag kan hämta mitt HM paket=)

Sen ska jag hämta matilda när hon kommer med tåget så ska natten tillbringas med henne & olivia i pulkabacken, ägg mackor & varm oboy=)

Kommentarer
Postat av: Vicis

ÅÅhh, gu va mysigt med pulka och fika!! Jag vill oxå åka pulka :P

2009-02-22 @ 14:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback