10 januari

fortfarande mest ont å läkarna är som frågetecken men på fredag hoppas jag få veta vad min kropp har för problem för just nu gör den allt mest jobbigt för mig.

idag har jag iallafall jobbat några timmar det var lugnare än vanligt vilket var himla skönt vi hann till och med slänga ihop en äpplepaj. det klarar vilken människa som helst av allt fanns ju i påsen... smidigt minsann å ganska gott oxå!

imorn är det dagistajm igen jag har saknat dom små vildingarna som antagligen kommer vara ännu vildare imorn när det är massa snö överallt!

Jag ahr varit och införskaffat en ny hatthylla idag ute hos min kusin så samtidigt kunde jag ta en titt på deras nybyggda hus och ojojoj vad fint det var jag ville flytta in direkt! så inte allt för kul att komma hem till sin lilla lägenhet men en ny fin hatthylla har jag nu iallafall=)

Nu är det matlagningsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback