Helgen

fredag var det jobb i massor på dagis massor av underbaringar!! film & mys på kvällen var inte heller helt fel.
Lördag for jag och olivia på en biltur till mantorp  någon väskaffär som måste vara rena paradiset för väskmänniskor inhandlade en liten fin blå/turkos väska å super myssiga vantar:) åkte hem till C som fortfarande låg i sängen å såg på film.. På kvällen tog vi en tur till min far & co där blev det mat & födelsedagspresenter liiiite sent men aja..
Söndag JOBB JOBB JOBB inget roligt alls... värsta lilla barnet  som deutom var på hemsk humör blev en lång skogspromenad & en ännu längre biltur.. det som var lite kul var att jag hade en kille som skulle gå med på intro.. denna killen visade sig vara en gammal handeldare från min praktik.. ombytta roller idag altså.. mkt skratt å skoj!
nu ska det städas för fullt ser fram emot utlandsresan om 3 veckor den behövs!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Var ska du åka utomlands om tre veckor?! Jag vill också!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback