tankar tankar

mina dagar går verkligen upp och ner för varje dag vill jag göra olika saker med mitt liv ena dagen vill jag plugga och leva studentliv speciellt när man hör sina studerande vänner berätta vad dom har för sig om dagarna.. jag är smått avundsjuk.. men nästa dag tycker jag det är rätt skönt att jobba även om det är som en simpel timvikarie ska jag nog ändå vara glad att jag fått så mycket jobb som jag har fått.. det bästa är nog att se siffrorna på lönebrevet i slutet av varje månad den lyxen hade man inte som elev på gymnasiet.. men ändå saknar jag den tiden allt känndes så mycket enklare.
men nu har alla vuxit ganska mycket ifrån varandra och allt går helt plötsligt så fort.. 

Kommentarer
Postat av: "The girl next door"

Jag förstår precis hur du känner dig, jag har tänkt och känt desamma länge.. skitjobbigt.. =/

Får ta en tur till arken och prata lite om det blir för jobbigt.. =)

Puss och Kram på dig!

hoppas att ni får en toppenhelg nu med.. =)

2008-11-10 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback