helgen

började dagen med högskolemässa vilket gör mig väldigt förvirrad så efter en snabbsväng gav jag upp.. varför ska det vara så svårt för? idrottslektionen bestod idag av simning av våra 8 av 28 duktiga elever ikalssen som var med och kämpade på med att springa med flytkudde/bälte.. vi såg nog rätt roliga ut.. det blev nog itne bättre av att vi skulle avsluta det hela med snygg dykvåg haha när vi flera gånger ballade ur.. men kul var det.. karin och jag tog våra kära cyklar och trampade oss bort till tatueringsstudion oxå så snart så är det dags!!
när vi kämpat oss  hem genom hela stan kom vicis och vi gav oss ut på promenix väl hemma förökte jag mig på att laga mat .. lyckat försök faktiskt=)
men nu framåt kvällen har febern överfallit mig och jag känner mig mest nerbultad så jag förstår stackars joanna som har låtit som en blandning mellan en stor karl och ett får  och sett allmänt nerdrogad ut stackarn... så just nu omringas jag av sjuka folk både mamma & C är mera nerdrogade än levade nu.
men att det är helg är toppen!! dans imorn igen med sara

Kommentarer
Postat av: miroma

Hej, jag gör en undersökning och snälla svar på frågan:
Vilket TV program följer du?
Hare bra
Miromaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback